Oprettet: torsdag 03 februar 2005 - 14:15:13 Indlæg: 392
hey.. ja så kom jeg endelig i gang med mit vinterprojekt.. projektet gik ud på og få fixet noget i glasfiber,, og ville lave noget som ingen andre har lavet.. så kedelig og bare kigge efter hvordan andre har lavet deres også lave efter.. derfor valgte jeg og smide mine 2 komponent sæt i fronten.. et sæt hertz HSK 130 og et sæt HSK 165..
er langt fra færdig endnu, men tænkte i sikkert gerne ville se lidt billeder.. derfor klaskede jeg lige hurtig en html side sammen, håber det virker http://62.61.147.107
det var sku også lidt af et arbejde og få lortet til at virke.. 6,5" kommer til at spille i døren,, så håber det kommer til at lyde godt...
skal til at smide venyl på her i dag tror jeg,,, er bare lidt i tvivl om hvor fint slebet det skal være inden det kommer på..?? altså hvor meget der skal til før det bliver noget og se gennem nappaen...
Oprettet: torsdag 09 december 2004 - 19:24:35 Indlæg: 222
Ja rigtig flotte projekter der bliver lavet.. Står selv og er i gang med ombygnng af det bagi, og udvendig, men syns ikke pladsen er så stor i saxoens bagagerum o0Kenneth0o VtS - Det gule lyn
Oprettet: torsdag 09 december 2004 - 19:24:35 Indlæg: 222
Hehe.. det er da brugt et par gange ;D men jo lidt en gang imellem får man klemt nogen derind Har du ikke dagslys billeder Peterh, evt os inde fra kabinen hvis du f.eks. har inddraget bagsædet o0Kenneth0o VtS - Det gule lyn
mit er faktisk lavet lidt alle peters også... kan ikke rigtig lige skyde nogle billeder nu,, da bilen står i vinter hi.. men mener jeg har nogle billeder et sted... kigger lige
Oprettet: lørdag 08 maj 2004 - 00:29:58 Indlæg: 286
Umiddelbart ser det ud som om at finishen mangler lidt... Gør det at du tager et stykke a4 papir og med din hånd stryger du henover fladerne på projektet og kan du mærke ujævnheder, ved du hvor du skal slibe og spartle... Altså papiret skal være mellem din hånd og emnet...
Jeg har for øvrigt lige opdateret siden med lidt flere billeder hvis nogen skulle have interesse i at se hvordan dørene mm. blev til... *** www.TJ-Customs.dk ***
ja på billedet ser det faktisk være ud som det er men nu har det fået nappe på,,, hvert fald den ene dør.. og synes det er blevet okey... billeder kommer senere... skal også lige ha smidt det på den anden dør..