Oprettet: lørdag 14 august 2004 - 15:19:48 Indlæg: 398
Her er bare en lille opfølning på det citroen træf jeg tidligere har foreslået..... træffet bliver til noget og bliver afholdt den 27. maj på vestbirk camping fra kl 12-17 ca. der er mulighed for overnatning fra d. 25-28 maj på campingpladsen, selv om træffet kun foregår d. 27 og der bliver kåret den fedeste saxo.. jeg vil meget gerne have en tilmelding fra dem der har lyst til at overnatte da jeg vil sørge for pladser. Derudover er der mulighed for fællesspisning og dette også kræver en tilmelding. jeg mangler stadig en der vil hjælpe mig med de små ting ved træffet.. SÅ HJÆLP... Priser for fællesspisning og overnatning kommer lidt senere da jeg lige skal have lavet nogle beregninger... Så kom ud af hulen og deltag.... jo flere jo bedre...
Oprettet: tirsdag 06 september 2005 - 03:33:09 Indlæg: 131
Nå, ikke længere væk.. Jamen så kommer jeg da helt klart.. Men regner ikke med overnatning.. Men ku godt være man sq spise med.. Hvornår ska du senest ha svar ang. det..? Ka jo være tøsen vil med..
Oprettet: tirsdag 06 september 2005 - 03:33:09 Indlæg: 131
Jamen det tror jeg næsten jeg godt ka få hende overtalt til.. Heh.. Må lige se om jeg ik ka få en ven med.. Han har en Saxo med kompressor.. Men regner stærkt med at komme 2.. Måske flere.. Til spisning.. Og så kører vi nok hjem om aftenen..
Oprettet: lørdag 14 august 2004 - 15:19:48 Indlæg: 398
der er også ok det lyder fedt vis i kan kommer 2 eller flere vil gerne ha vis i vil gi løslidt besked vis i vil spise med ikke noget binde det er det med af der skal være nok..