Oprettet: fredag 07 maj 2004 - 19:29:12 Indlæg: 1846
Hey Nogen der ved hvilken kørelærer der kører i Aalborg i en Guldfarvet Astra? Jeg har lige haft et lille "sammenstød" med ham og en elev Hvis nogen kender danmarksgade i Aalborg har den sådan nogle små indsnævringer med måske 50 meter imellem hver. Jeg kom kørende fra den ene ende og lister over det bump som indsnævringerne starter med og efter det ser jeg at der kommer en skolevogn længere nede så flink som jeg nu troede jeg var skynder jeg mig at komme forbi indsnævringen efter bumpet så skolevognen har plads - men men men.... den her stakkels pige som det så var gik helt i panik (måske pga lyden fra et åbent luftfilter mellem bygninger) og trækker så over i min vognbane og skolevognen får klodset bremsen... Det her er så ca 10 meter efter indsnævringen jeg kørte over.....
Nå tænker jeg og venter på de sætter igang igen og køre forbi mig - smiler lidt da det jo er en skolevogn og man tager jo hensyn til dem - og igen men men men - nu begynder kørelæreren at råbe og skrige om hvordan fanden det er jeg kører..... Jeg holder så 10 meter efter indsnævringen - i min egen bane - er stoppet et stykke fra dem så de kan komme videre - jeg kører fornuftigt? Men han bliver ved og jeg sender et par slagord tilbage. Så tænder han helt af, hopper ud af bilen og kommer med endnu flere eder og alt muligt.... Jeg fortæller ham at jeg synes han er en idiot og en tumpe og så truer han med at jeg skal ha nogle tæv.... og at jeg kun var så hård fordi jeg sad inde i bilen.... (Hans held at jeg sad inde i bilen.....)
Da han kommer tættere på og ser ind i bilen trækker han sig også rimelig hurtigt tilbage i bilen... men ikke uden lige at true med at tage mit nummer og finde mig en anden dag + en politi anmeldelse for ??? dårlig kørsel ???
Men kort: Hvem ved hvad køreskolen hedder? Guld farvet astra - ca. 45 årig blegfed mand.
Og lidt efter fandt jeg så ud af hvem det var: Det er med sikkerhed en kørerlærer fra Wandmose køreskole. Jeg kan kun se et herrenavn på hjemmesiden www.wandmose.dk så det må være Jan Wandmose ham selv Magen til taberidiot skal man altså lede længe efter....
Men ser i den Guldfarvede Astra så giv ham fingeren - han fortjener den.... Iøvrigt nok også ham der uddanner alle de aggressive bilister man hører om Godt jeg er sådan en stille og rolig person...
Oprettet: torsdag 24 februar 2005 - 17:48:31 Indlæg: 2
Undskyld jeg spørger ikke fordi jeg kender ham der jan wandmose men hvorfor tilader du dig at kalde ham for det du kalder ham Admin så vidt jeg lige ved er det da ikke helt lovligt at skrive at hvergang at folk møder en skal man gi personen fingeren men er da ikke helt sikker hvad nu hvis ham der jan wandmose så det du havde skreven om ham og så han ville gi dig tæsk ellers hvad det var du skrev om at han havde sagt til dig hva så ? vil bare gerne vide om det er helt lovligt dette indlæg nemlig kender som sagdt ikke personen men ville ikke selv bryde mig om hvis alle mulige bare ga mig fingere mvh Mig ps Forsat god Dag svar venligst ADMIN Hejsa har en total fed saxo elsker bare den over alt på jorden hilsen Per Hansen / København Styrer
Hvorfor skulle det ikke være lovligt? Der er da ytringsfrihed i Danmark og i modsætning til Jan Wandmose opfordre jeg da ikke til vold.
Underligt at du sådan graver et gammelt indlæg op uden at have nogen relation til manden Er det svar nok?
Han har uden tvivl fortjent at få fingeren, han er stadig og vil altid være en idiot Så nemt er det. Iøvrigt skal det siges at han aldrig har gjort noget ved sine trusler. Synes heller ikke jeg gad at tage til Langgade i Kaas for at spørge om hvor han bliver af.....
Har du ikke noget navn? Det er lidt specielt brugernavn "oprettelser" - virker en smule suspekt Men der skal jo være plads til alle....
Et sidste tip vil være at næste gang du laver et indlæg må du gerne give den lidt flere linie skift og et enkelt punktum ville også være dejligt for læsevenlighedens skyld + det er gratis [ Rettet Tuesday 15 March 2005 - 18:24:18 ] /Casper
Jeg regner da med at Jan Wandmose har læst hvad der står her på siden - der er blevet sendt et link til ham så han kan næsten ikke overse det. Han har jo oss truet med at tæve mig tidligere, men det var selvfølgelig også før han kom så tæt på at han kunne se hvor meget jeg fylder i sådan en lille Saxo
Og jeg glemte at skrive: Det er MIN side, JEG bestemmer og JEG skriver hvad JEG lyster.... /Casper
Oprettet: søndag 09 maj 2004 - 13:48:15 Indlæg: 198
Kan intet ulovligt se i hans tråd heller. Og hvis det er sådan, kørelæreren reagere i sådan en situation, burde han tage afsked med sit job. Kan kun sige god for Heintzelmann's opførsel, der er sku for mange der ikke kan opføre sig ordentlig i trafikken - især når de bliver irriteret bare en smule, som beskrevet ovenfor.
Måske er du ordblind Per, så undlader at slippe en masse snak ud af min mund her, meeen måske du ikke lige kunne finde punktum og komma til næste gang, du repost'er.
Oprettet: torsdag 24 februar 2005 - 17:48:31 Indlæg: 2
Jeg syntes Da også han lyder ret underlig jeg kommer fra københavn så kender ham ikke men var bare nysgerig om han virkelig var så dum og ta fat i admin så jeg ville bare spørge for at hvide linket er ret ny her og vil gerne høre lidt om emnet men ha nu en god dag alle sammen gider ikke bli uvenner med nogle herinde Hilsen Per Hejsa har en total fed saxo elsker bare den over alt på jorden hilsen Per Hansen / København Styrer