Jeg står alligevel for at skulle et smut til automaleren snart, så jeg overvejede at benytte lejligheden til at få købt et sæt M3 spejle og få malet dem med det samme.
- Er der nogen der har erfaringer med disse sidespejle fra T-hansen? - Er de bare lige til at montere, eller ligger der skjulte udgifter gemt idet at man også skal købe beslag eller lignende? - Findes der iøvrigt originale og uoriginale M3 spejle?
Oprettet: lørdag 08 maj 2004 - 00:29:58 Indlæg: 286
Du skal vel bare koble dem på dit normale blinklys... Find relæet ved sikringerne under instrument bordet og lyt efter den der klikker når du blinker... Tag derefter et multimeter og se hvilken der smider 12V ud ca en gang hver ½ sek. Og tilslut dine ledninger... og vupti... Så er den i vinkel...
Men Taiwansen er altså stadig noget billigt skrammel... Ville heller give lidt ekstra for de spejle og få noget der virker 100% hele tiden... MEn det er nok bare mig... *** www.TJ-Customs.dk ***
Oprettet: fredag 07 maj 2004 - 19:29:12 Indlæg: 1846
Det er det samme T-Hansen har og diverse biludstyrsforretninger har. Det er kun hvis du vil betale 1500-2000 kr du får god kvalitets m3 spejle ved f.eks. Mattig. Jeg ville ikke være bange for at købe et sæt hos T-Hansen.
Oprettet: tirsdag 13 juli 2004 - 17:47:25 Indlæg: 466
Greg du er vel OBS på at priserne på de spejle du kigger på ved "Taiwansen" er dem UDEN el-justering, jeg ville da vælge med el, da bilen jo er født med dette. Det samme gælder for dem hos Carlab.dk, de koster altså ca. 1700,- med el!!!
Oprettet: lørdag 08 maj 2004 - 00:29:58 Indlæg: 286
Altså i en rigtig mands bil er el-spejle sq også ligemeget... Der er det jo kun ham der kører i den og dermed skal de kun indstilles én gang!!! Desværre er der jo nogen der lader konen køre i bilen og så kan det pludseligt blive et problem *** www.TJ-Customs.dk ***