Oprettet: tirsdag 13 juli 2004 - 17:47:25 Indlæg: 466
Jeg overvejer at smide lidt penge efter et luftfilter der giver noget fed lyd. Jeg kører i en VTS 8v årgang 2000 altså en mk2, jeg har ladt mig fortælle at den har et lidt specielt motorrum ift. at montere et keglefilter. Nogen erfaringer med dette? Jeg har fået at vide at jeg skal have et injection-kit til omkring en tusse (K&N)
Oprettet: søndag 09 maj 2004 - 13:48:15 Indlæg: 198
Har også K&N injektion kit på min 2000'er 8v'er. Det brummer så dejligt, når højre fod bliver tung. Men du skal selv til at montere koldluftrør, eller kun hvis du vil. Tror nu også jeg skal ha fat i en cup indsugning, nogle der ved hvor de købes? Eks: BMW e30 325i - Nu: Saxo VTS 1.6 8v
enig i Jønsson.. Køb en Cup indsugning, bedre lyd og effekt fåes ikke ved andre filtere !! Cup indsugning og Cupboks gav 26HK på min kærestes Saxo 16V !
Oprettet: mandag 10 maj 2004 - 18:33:33 Indlæg: 107
Men hvis du skal have en cup insugning skal du bare være opmærksom på at i en 2000 er der en mindre køler i, så du skal vist nok have en lidt anderledes en end på de nyere fordi der er større kølere på dem. Havde nemlig selv det problem efter jeg havde købt en som viste sig ikke at passe på... men har hørt det på en anden, og det lyder mega fedt!!!
Det er samme cup indsug på min kærestes 98'er som på min Racer fra 2000 !! Man skal dog skære lidt af forreste torpedoplade (eller trevers) af for at bilen får nok luft.. der er skitse på saxocup.dk