Oprettet: tirsdag 05 juli 2005 - 09:55:11 Indlæg: 126
Hejsa
Jeg har en Citröen Saxo Sport 8v VTS med 100 hk fra 2001.
Jeg synes ikke jeg kan finde en cup-indsugning der passer direkte på den. Er det let at tilpasse eksempelvis en fra en VTS 16v og så bare bruge den?
Ang. sportsudstødning, kan jeg se på udenlandske producenters hjemmesider at der er andre partnumre til mellemrøret, men synes ikke rigtigt jeg kan finde nogen danske hjemmesider der har noget til andet end den alm. VTS 8v (den med 90hk) Passer det på min? Jeg skal gerne have noget fra katalystatoren og bagud. Nogen der kan anbefale noget? Citröen Saxo '01 VTS 1,6i 3d. Sport Innovation
Oprettet: onsdag 19 maj 2004 - 13:09:51 Indlæg: 1141
Du får helt klart den fedeste lyd ( den dér Ssssssslllrrp-lyd ) af et blankpoleret rustfri rør og et kn-filter, men effektmæssigt giver det ikke det store... - Umiddelbart tror jeg da heller ikke at det giver noget problem at flytte indsugningen over fra en 16v'er.... voresliv.DK
Ex. Saxo 1.4iSx nu Xsara 1.6i
+ ex. Volvo 240GL,Austin Metro Turbo Rust in Peace
Oprettet: tirsdag 05 juli 2005 - 09:55:11 Indlæg: 126
peterh skrev ... Umiddelbart tror jeg da heller ikke at det giver noget problem at flytte indsugningen over fra en 16v'er....
Det er også det jeg har tænkt mig at prøve, men kunne jo være rart hvis der lige var nogen der havde lidt erfaring på det område, bare for at vide hvor meget man evt. skal ændre på denne
Oprettet: mandag 18 april 2005 - 11:31:22 Indlæg: 33
Hva siger du til en hurtig handel 800?? så tar jrg det med det samme:) hvor i landet er du fra?? kunne Evt hente det her i weekenden,hvis det passer ind i dit program?