Oprettet: søndag 25 september 2005 - 18:17:19 Indlæg: 72
Hej er der en eller anden som har en 1-1 kopi af et sæt urskiver til en Saxo sport eller kunne tage en... har nemlig tænkt at designe mine selv, kunne være det kunne blive en lille produktion.. er selv lidt mekanikermongol så jeg kan ikke selv pille mine ud >>>>-------> SAXO SÆLGES <-------<<<<
Oprettet: onsdag 19 maj 2004 - 13:09:51 Indlæg: 1141
Du kan ikke bare bruge almindelig kopi-papir, men det ved du vel. Tag evt. et billede af dine egne og kør dem igennem et redigeringsprogram som Photoshop eller andet hvor du kan angive målene på udskriften...
Jeg ville bare gerne selv vælge hvordan de skal laves... og er klar over det ikke bare er almindelig kopipapir der skal bruges... problemet er jo bare at jeg ikke kan afmontere dem selv, så jeg kan lave en kopi.. Er selv grafisk designteknolog så jeg ved godt hvordan man arbejder i de forskellige programmer. Samt jeg har måske fundet en producent der kan lave dem i god kvalitet for mig… >>>>-------> SAXO SÆLGES <-------<<<<
Oprettet: torsdag 05 august 2004 - 19:32:54 Indlæg: 178
Har set dem mange steder efterhånden.. den eneste jeg dog mangler er at de står i km/t.. Ved godt det står inderst, men vil nu gerne have hvis de kommer med end anden model?
Øv så gik den drøm forbi min næse... min Måske kommende leverandør kunne ikke lave dem.. så tror bare jeg køber nogen birba selv... øv øv >>>>-------> SAXO SÆLGES <-------<<<<
Oprettet: lørdag 27 august 2005 - 22:16:27 Indlæg: 84
Mentonic du kan jo bare få dem trykt hos et alm. printcenter der kan lave lyskasse film!!! Mange kan lave fx. en A4 film med 4farvet tryk til ca. 50,- så det burde da kunne fungerer ???
Ang. udformning så vil jeg også tage et foto og burge som skabelon....det er det nemmeste!
Hvis du laver det som vektorgrafik må du gerne sende en fil til mig
Tror ikke det bliver godt når det bare er et foto jeg bruger som skabelon, det bliver jo ikke 100 % præcist så… det var vektor grafik som jeg ville bruge... det andet holder ikke en meter.. >>>>-------> SAXO SÆLGES <-------<<<<
Oprettet: torsdag 03 februar 2005 - 14:15:13 Indlæg: 392
hmm.. ville også gerne vide hvordan i kan ta et foto af urskiverne,, også lave nogle nye.. ville nu mene det var lettest og pille de gamle ud også lave dem der efter... 100% ens
Oprettet: lørdag 27 august 2005 - 22:16:27 Indlæg: 84
Jeg har et foto liggende nu med et målebånd lagt helt op til glaspladen!!!! Og vupti så er der en rentegning af skiven...Jeg tror at man skal kløjs meget i det hvis man laver et udsving der ændre meget mere end et fælgestørrelse skift fra 14" til 17"...... 100 hp + is under my ass!