Oprettet: lørdag 08 maj 2004 - 00:29:58 Indlæg: 286
Hej allesammen... Efter vi nu har snakket lidt frem og tilbage om et træf er her et oplæg. Tilmelding skal ske inden udgangen af august.
Træffet:
Dato: 2. og 3. okt. (uge 40)
Arrangement: DM finale på Jyllandsringen
Forløb: Lørdag: Vi mødes lørdag middag ved Silkeborg Sø Camping, hvor vi kan slå telte op og komme på plads. Senere lørdag er der mulighed for at udforske silkeborg, hvad enten vi skal bøffe og bowle eller noget helt andet. Vi kan også vælge at lave en grillfest på pladsen, dog skal der være ro på pladsen kl. 23.00
Søndag: Søndag afholder Jyllandsringen DM finale med bl.a Saxo-Cup... Det tager det meste af dagen, så derfor skal vi have pakket telte osv. ned inden vi kører dertil. Herefter slutter træffet og vi siger tak for denne gang.
Silkeborg Sø Camping ligger 5-10 km fra Jyllandsringen!!
Pris: 250,- pr. pers. Prisen inkluderer ståpladser v. DM finalen, teltplads v. Silkeborg Sø Camping samt Camping pas.
Derudover kommer der jo mad og drikke og evt. hvad vi nu finder på at lave...
Dette var et oplæg til et træf, hvor der kommer til at ske en masse og vi har rig mulighed for at se hinanden an og ikke mindst se vores biler...
Det skal nok blive til noget, hvis det er nok tilmeldinger... Min 15 tilmeldinger... Skal tilmeldes inden 31. august og tilmelding er bindende... *** www.TJ-Customs.dk ***
Oprettet: torsdag 01 juli 2004 - 21:13:14 Indlæg: 42
Jeg kommer også og jeg skal selv køre fra KBH så afslut tudefjæs sjællændere og vi følges derover laver et indlæg på et senere tidspunkt hvor og hvornår Saxo VTS 16V (118HK)
Du er ikke vigtig nok til at nævne til fulde Sejt nok... glæder mig til at se hvad du får stykket sammen!! Fedt i bakker det op... *** www.TJ-Customs.dk ***
Oprettet: lørdag 08 maj 2004 - 13:47:04 Indlæg: 322
Lyder som en fed idé i har fået der. Er ikke helt sikker. ligger i for meget arbejde for tiden. Men hva med folk der bare vil komme om lørdagen, overnatte og smutte hjemad når der køres til Jyllandsringen...?! Kan der ikke arrangeres noget...?! -Martin
Martin: Det kan sagtens lade sig gøre... Det eneste det kræver er bare at jeg bestiller en billet mindre til saxo-cup... Så no problem dude!!! Din pris vil jo så også blive 170 kr. mindre!! *** www.TJ-Customs.dk ***